Have Fun! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van Loes Donkers - WaarBenJij.nu Have Fun! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van Loes Donkers - WaarBenJij.nu

Have Fun!

Door: Loes Donkers

Blijf op de hoogte en volg Loes

18 Juni 2014 | Verenigde Staten, Phillipsburg

Nou, hier ben ik weer! Het even een tijdje geduurd, maar dat kwam doordat mijn ouders natuurlijk op bezoek zijn gekomen! Dit is natuurlijk erg gezellig en we hebben veel leuke dingen gedaan. Eerst nog een stuk over stage. Ik moet zeggen, stage is zwaar, maar is echt leuk. Ik ken de leerlingen steeds beter en kan ook steeds beter met bepaalde leerlingen over weg. Het is lastig om met bepaalde situaties om te gaan(die je in Nederland niet zo snel tegen zou komen), maar daar kan je wel veel van leren. We hebben afgelopen week samen met de leerlingen op Sint Maarten gekeken naar mijn oude stageklas. Dit vonden de leerlingen echt geweldig! Ze hadden allemaal vragen en die heb ik dan ook naar Nederland ge-emaild naar mijn oude stageklas. De leerlingen daar gaan kijken of ze daar antwoord op kunnen geven zodat ik die hier weer kan laten zien. Doordat mijn Engels steeds beter word kan ik ook steeds beter communiceren met de leerlingen. Hierdoor merk ik ook dat ik met leerlingen makkelijker een grapje kan maken, leerlingen mijn makkelijker iets uit kunnen leggen. Wat ik wel heel lastig vind, is mezelf uitdrukken in het Engels. Ik kan mezelf niet uiten in deze taal. Het vinden van de juiste woorden is dan erg lastig. Verder gaat het op stage erg goed. Ik ben met de leerlingen een film aan het maken over hoe een dag op de Sister Marie Laurence School eruit ziet. Deze film wordt erg gaaf!! Ik hoop dat we hem op tijd af kunnen krijgen want volgende week vrijdag hebben ze hier al vakantie!!!!! En jaaa ik dus ook :) Ofja de eerste week nog even knallen voor school maar daarna wel een heerlijke vakantie. Nu de dingen die ik lekker in mijn vrije tijd heb gedaan. Buiten het bezoeken van strandjes met mama, papa en mandy zijn we ook nog lekker wezen jetskiën, vaak lekker wezen uit eten, met mama en papa gedoken!!! ENNNNN ik heb met DOLFIJNEN gezwommen!!! Wat een machtig prachtig dier is dat. ik heb daar zo van genoten! Het was geweldig. Ik ben helemaal verliefd geworden op die dolfijnen. Zo gek ik al op de zee ben, nu ben ik helemaal verliefd op alles wat er onderwater zit! Ik zou het bijna vergeten, maar ik heb hier ook de NEDERLANDSE wedstrijd gezien tegen SPANJE! Dat was gaaaaf!! En tja wanneer maak je nu mee dat je in de kroeg de wedstrijd kijkt, je mensen hoort juichen voor een doelpunt, 30 sec later weer mensen hoort juichen en weer 30 sec later weer gejuich, En niet omdat er zoveel doelpunten achter elkaar vallen, maar omdat de internetverbinding niet goed was! hahahah WOW Net snel nog even een sharkdive gedaan! BamBamBam 11 haaien en meerderheid groter dan ik ben!! Dat was GAAAAAAAAAAAAAFF!! Dusja misschien nog maar een keertje met mandy doen!

Nou dit was het weer voor vandaag, en tot snel. Want ja de tijd vliegt hier..

Liefs Loes

  • 18 Juni 2014 - 09:54

    Ingrid:

    Loes ik kom naar je toe haha die foto's met die dolfijn: zo vet!!!
    Echt super dat je dat hebt kunnen doen!
    Fijn om te horen dat het zo goed gaat daar, geniet van de tijd met jullie pap en mam :) Voor je het weet staat Pim al op de stoep!

  • 18 Juni 2014 - 10:51

    Jolanda:

    Wat leuk om je ervaringen te lezen.
    Maak er nog een paar mooie stage weken van.
    Doe jullie pap en mam en ons Mandy maar veel groetjes van ons, en geniet samen nog van een mooie week samen met je ouders
    Gr Jolanda

  • 20 Juni 2014 - 12:43

    Aukje:

    Haaaa Loessieee!!
    Leuk dat je weer een nieuw verhaal hebt geplaatst!!
    Jeetje.. Wel heftig die stage..! Andere taal, lastige kinderen... ;) Maar super leerzaam, tof hoor!! Fijn om te horen dat het allemaal steeds wat beter gaat en beter lukt :)!
    Súper leuk dat jullie pap en mam al langs zijn geweest !!! Gaaf om te laten zien wat jij daar doet lijkt me!! Leuk om dat te kunnen delen :)
    Nog even een weekje knallen en dan weer fulltime van je vrije tijd genieten! Je hebt het niet verkeerd Loessie ;)!! En dan ook nog die dolfijnen... Lieve diertjes! Heel gaaf allemaal om te lezen Loes :)!
    Geniet ervan !!! xxxxx

  • 20 Juni 2014 - 12:45

    Aukje:

    Wow haha,, dat vliegtuig over dat strand!! Vet :P
    Mooie foto's !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 11 April 2013
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 11042

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 01 Augustus 2014

Sint Maarten

21 April 2013 - 04 Mei 2013

Studiereis Marokko 2013

Landen bezocht: