Stage zit erop! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van Loes Donkers - WaarBenJij.nu Stage zit erop! - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van Loes Donkers - WaarBenJij.nu

Stage zit erop!

Door: Loes Donkers

Blijf op de hoogte en volg Loes

04 Juli 2014 | Verenigde Staten, Phillipsburg

Hier weer een berichtje uit het zonnige Sint Maarten. Afgelopen vrijdag is er een einde gekomen aan mijn stage op Sint Maarten. Erg jammer, want juist nu was ik aan (bijna) alles gewend geraakt. Deze stage, wat ik hier allemaal heb meegemaakt…. Zal ik nooit meer meemaken! Ik vond het geweldig en heb veel mogen leren. Zojuist al mijn opdrachten op N@tschool gezet dus zo goed als ingeleverd. Terwijl ik deze opdrachten aan het uitwerken was de afgelopen tijd, kwam er steeds weer een glimlach op mijn gezicht. De activiteiten die ik hier gedaan heb met de leerlingen waren echt geweldig! Hele kleine, maar mooie dingen kunnen bereiken met de leerlingen. Ik heb samen met mijn leerlingen een filmpje gemaakt over hoe een dag op de Sister Marie Laurence School eruit ziet. Als iemand het leuk vind om deze te zien, kan ik hem altijd een keer laten zien! Ik ben er erg trots op, hij is echt leuk geworden!! Ik zeg mijn stage op Sint Maarten nu byebye, maar niet tegen Sint Maarten. Het zou me erg leuk lijken om voor een korte tijd terug te keren om te kijken hoe alles er dan aan toe gaat! Dit vroeg mijn directrice van de basisschool ook aan mij. Alles bij elkaar heb ik een geweldige stage gehad. Soms zwaar, soms heftig, erg leerzaam, maar over het algemeen fantastisch! Nu dan maar de laatste opdrachten inleveren en vakantie gaan houden!
Zoals je kan lezen heb ik de afgelopen dagen veel aan school gewerkt! Tussendoor wel wat ontspannen natuurlijk maar mijn echte vakantie gaat morgen pas beginnen! Dan heb ik alles ingeleverd. Ik volg hier natuurlijk wel het spannende WK!! En tja als Nederland wint zal ik dat vanaf hier gaan bekijken haha (vind ik stiekem wel jammer hoor :O, maar heeft ook weer iets aparts!). Ik ben afgelopen dinsdag ook samen met Chantal (Chantal is iemand die hier voor een jaar werkt die we hier hebben leren kennen via, via) naar Divi little bay geweest. Daar hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen dat uitkijkt over de zee (zie foto’s). Dat was erg relax!! Vandaag nog even lekker snorkelen aan Bairouge strand en dan lekker het weekend in! Ohja in de foto’s zitten er ook nog een paar van de vorige keer. Deze had ik nog niet op mijn laptop staan (A).

Liefs Loes

  • 04 Juli 2014 - 17:37

    Maud:

    Heeey Loes!

    Ken je me nog? :P
    Wat goed te horen dat alles goed met je gaat!
    Ik ben ontzettend benieuwd naar al je verhalen en ervaringen.
    Ik zit nu midden in de stress, moet maandag en dinsdag alles inleveren.
    Daarna neem ik eens tijd om jou en Mandy een heeeele lange mail te sturen!
    Beloofd!

    xxxx!

  • 15 Juli 2014 - 09:25

    Isabel:

    Heeey Loes,
    Fijn om te horen dat je stage leuk is geweest!
    Ik ben erg benieuwd naar je filmpje van de school.
    Nog erg veel plezier in Sint Maarten!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 11 April 2013
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 11052

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 01 Augustus 2014

Sint Maarten

21 April 2013 - 04 Mei 2013

Studiereis Marokko 2013

Landen bezocht: