Wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Loes Donkers - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Loes Donkers - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd toch snel!

Door: Loes Donkers

Blijf op de hoogte en volg Loes

03 Juni 2014 | Puerto Rico, San Juan

Het heeft even geduurd, maar hier is weer een volgend reisverslag. Ik moet je zeggen, de stagedagen hier putten me wel uit! De afgelopen dagen waren redelijk pittig op stage! De leerlingen hier zijn toch heel anders dan de leerlingen in Nederland. Momenteel ben ik bezig met het maken van een film voor de leerlingen van mijn klas in Nederland. Hierin kunnen de leerlingen zien hoe een dag van een leerling er hier uit ziet. De leerlingen uit mijn stageklas op Sint Maarten zijn dit aan het maken! Het wordt echt gaaf! De foto’s zijn al gemaakt. Dat de leerlingen hier nog niet voldoende de Nederlandse taal beheersen kwam al eerder aan bod, maar het goede nieuws hierbij is dat mijn Engels hierdoor wel echt beter wordt! Ik vind het nog wel lastig om mezelf uit te drukken in het Engels als dat nodig is. De tijd vliegt hier wel voorbij! De stagedagen zijn wel pittig, maar o zo gaaf! Vandaag zelfs mijn eerste volledige dag gedraaid! Hierbij denkend aan dat je ook moet bidden, eten (om 9.30) en meer activiteiten waarmee we in Nederland niet bekend zijn. Dit was wel echt leerzaam. Je leert zoveel hier. Maar even genoeg over stage! Het afgelopen weekend was het natuurlijk een lang weekend. Daarin moet je natuurlijk iets leuks plannen! Hmmm…. Wat gaan we doen! Ach laten we gewoon naar Puerto Rico gaan! Hotelletje geboekt in San Juan! Heeeeeerlijk. Nou dat was het ook. We zijn wezen shoppen, wezen ziplinen nouja ziplinen. Ze noemde het “The Beast”. Het was de hoogste zipline ter wereld en de een na langste ter wereld. Namelijk 1,6 km lang! Waaaaaaahh, dat was echt leuk!! Het was ook erg gezellig want we gingen met allemaal verschillende mensen van verschillende hotels. En iedereen die ons hoorde praten wist dat we uit Europa kwamen. Ze vonden dat we erg ver van huis waren haha. We zijn nog lekker wezen rondlopen in Old San Juan en daar hebben we ook nog meerdere malen lekker gegeten. En wat echt heerlijk was in Puerto Rico was: MUG VRIJ!!!!! Oyeah ik ben weer helemaal hersteld van de aanvallen van de muggen in Sint Maarten. Helaas moesten we zondag alweer terug naar Sint Maarten, maar nu ik vandaag weer stage heb gehad zit ik alweer helemaal in het ritme. Nou aankomende week lekker weer naar stage, morgenavond weer salsadansen en dan een weekendje rustig aan doen en zaterdag mijn ouders ontvangen op dit mooie eiland! Kort om: het word weer een mooie week! 

  • 17 Juni 2014 - 12:24

    Joke En Wim Verhoeven:

    Loes,

    Fijn dat je het zo goed maakt en veel geniet en nu zijn Maria en Ad ook al een tijdje bij jullie (bang dat je nu het Engels weer afleert. Feliciteer jullie pap nog met zijn 63ste verjaardag. dat zullen kullie wel flink gevierd hebben. Heb nog een leuke tijd samen en we blijven je volgen

    Groet tante Joke. Ome Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 11 April 2013
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 11051

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 01 Augustus 2014

Sint Maarten

21 April 2013 - 04 Mei 2013

Studiereis Marokko 2013

Landen bezocht: