Ben er klaar voor! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Loes Donkers - WaarBenJij.nu Ben er klaar voor! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Loes Donkers - WaarBenJij.nu

Ben er klaar voor!

Door: Loes Donkers

Blijf op de hoogte en volg Loes

26 April 2014 | Nederland, Uden

Nou, de voorbereidingen zijn klaar! Na al in november (misschien nog eerder zelfs) bezig te zijn geweest met mijn reis naar Sint Maarten, ben ik er nu helemaal klaar voor! Iets wat ik al op het ROC zei, gaat nu echt gebeuren! Mandy en ik lopen hier al zo lang mee, we willen in het buitenland stage gaan lopen! Nu is het ineens zo dichtbij. Als gestructureerd willen zijn, naar een chaotisch persoon zijn. Wat wil ik meenemen, nee loes! Wat MOET je meenemen. Na 100x alles ingepakt en uitgepakt te hebben, is die koffer nu toch echt goed! Of toch nog niet. Terwijl ik nu aan het typen ben, nog steeds in de discussie: moet ik die kaas echt niet meenemen? En die tijdschriften of schoenen? Uiteindelijk toch maar keuzes gemaakt. Nou mijn checklist om te kijken of daadwerkelijk alles is gedaan:
- alles in sint maarten geregeld geregeld: appartement, ja maar wat voor iets, nog niks gezien of zo dus kom maar op. Al zelf een hoeslaken mee genomen voor als het echt verschrikkelijk is. Stageschool ook al ready! CHECK
- nog iets leuks gedaan met vriendjes en vriendinnetjes : CHECK
- nog gezellig familie allemaal gezien: CHECK
- school boeken mee: CHECK
- laptop: OHJAAA! bijna vergeten ! Nu CHECK
- dikke party!: Het was super maar dan ook super gezellig! Nog bedankt voor deze te gekke avond! CHECK
- schriftje waar ik niet in mag kijken, waar iedereen in heeft geschreven : laat die leuke verhalen en die verschrikkelijke dingen maar komen! CHECK
- koffers ingepakt: CHECK
- koffer nogmaals ingepakt: CHECK
- koffer nog 1x nakijken: CHECK
- zeker weten dat je koffer goed is: CHECK
- koffer gecontroleerd: CHECK
- kaas en tijdschriften achtergelaten: CHECK :(
- alle adressen opgeschreven: CHECK
- verjaardagen opgeschreven: CHECK
- elektronica opgeladen: CHECK

Ohja en al die prachtige gezichten die ik ga missen opgeslagen in mijn hoofd: CHECK!

Mijn telefoonnummer blijft hetzelfde als in NL, en je kan me gewoon appe ik reageer alleen minder snel want kan alleen reageren als ik WIFI heb.

HEEL ERG BEDANKT VOOR ALLE LIEVE BERICHTJES!

  • 26 April 2014 - 16:31

    Marit:

    Hee Loes,

    Hee veel succes en vooral plezier de komende maanden!
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen:)

    Xx

  • 26 April 2014 - 17:20

    Anja:

    Heel veel plezier Loes.Succes maar vooral genieten.

  • 26 April 2014 - 19:12

    Maud:

    Hey Loes!

    Leuk om het begin van het grote avontuur te mogen lezen.
    Ik ben benieuwd naar de komende reisverhalen!
    Het was gistere inderdaad erg gezellig!

    Ik wens jullie nogmaals een goede reis!
    Ik zal jullie gezelligheid missen!

    Liefs, xx

  • 26 April 2014 - 21:24

    Inge:

    KEI veul plezier, maar dan echt KEI veul!! Hoop hier verhalen van je te lezen, want moet het voorlopig doen zonder jou 'live' verhalen ;)!! Geniet ervan!

  • 30 April 2014 - 21:15

    Aukje:

    Haha!! Leuk eerste berichtje Loes !!! Ik heb me al aangemeld voor de mailinglist... ;) !!!
    Gelukkig is je appartement super de luxe en ben je al ietssss geaard daar ;)! Have fun !!
    Nu met name: Genieteeeeeeeeeeeeeen !!!!! (Check?!!!)

    Have fun en tot over een tijdje Loessie :) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 11 April 2013
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 11075

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 01 Augustus 2014

Sint Maarten

21 April 2013 - 04 Mei 2013

Studiereis Marokko 2013

Landen bezocht: